VeriSM™ Foundation - eLearning (inkluderar examination)

4.900,00 SEK

  • 65 passed
eLearning

VeriSMTM är en helt ny tjänstehanteringsmetod för den digitala eran. VeriSMTM erbjuder organisationer möjligheten att betjäna kunder i enlighet med dagens höga krav samtidigt som man minskar risker och kostnader. En VeriSMTM-certifierad professionell kommer att besitta aktuell kunskap och robusta verktyg för tjänstehantering för att utmärka sig i alla kundservice-miljöer. VeriSMTM Foundation fokuserar på VeriSMTM-modellen, som betonar värde, resultat och en organisations mål. Den inkluderar också ett unikt hanteringsnät, vägledningen för att välja lämpliga hanteringspraktiker för att etablera produkten eller tjänsten. Det ger sammanhang till tjänstehantering i den digitala åldern och ser på hur framväxande teknologier och progressiva hanteringspraktiker kan tillämpas för att lägga till värde för konsumenten.

Kurstidslinje

Hero
  1. VeriSM™ Foundation

    Lektion 01

    VeriSM™ Foundation fokuserar på VeriSM-modeller som har ett värdefokus på resultat och organisatoriska mål. Det inkluderar även vägledning för att välja lämplig förvaltningsmetod för att etablera produkten eller tjänsten.

  2. Tjänstehantering

    Lektion 02

    VeriSM™ ger sammanhang till tjänstehantering och undersöker hur ny teknik och förvaltningsmetoder kan tillämpas för att öka värdet för kunden.

  3. Flexibla metoder

    Lektion 03

    VeriSM™-visarmodellen visar organisationer hur de kan anta en mängd metoder på ett flexibelt sätt för att leverera rätt produkt eller tjänst vid rätt tidpunkt till sina kunder.

  4. Skräddarsytt tillvägagångssätt

    Lektion 04

    VeriSM™ möjliggör ett skräddarsytt tillvägagångssätt beroende på vilken typ av företag du har, organisationens storlek, dina affärsprioriteringar, din organisationskultur - och till och med karaktären på det enskilda projektet eller tjänsten du arbetar med.

  5. Integrerad tjänstehantering

    Lektion 05

    VeriSM™ hjälper företag att hantera och leverera värde till sina kunder genom integrerade tjänstehanteringspraxis, istället för att fokusera på ett föreskrivande arbetssätt.

  6. Provuppgifter

    Examinationsinformation

    • Flervalsfråga
    • 40 frågor, 26 poäng krävs för att bli godkänd (65)
    • Stängd bok
    • 60-minuters varaktighet
    • ONLINE-examen, inkluderad i detta e-lärningspaket

Nyckelfunktioner

120 dagars tillgång till plattformen

9 lektioner

Nedladdningsbara PDF-dokument med detaljerat innehåll (bilder, förklaringar) för varje lektion

2 officiella provexaminationer

Tillgång dygnet runt

Övningar med omedelbar rättning online

4 månaders tillgång till onlinekurser

Det officiella onlineprovet ingår!

Hero

Lärandemål

I slutet av denna e-lärningskurs i VeriSM Foundation kommer du att kunna:

Intern inblandning

- Driva internt engagemang och göra förändringar som är viktiga för kunden.

Tjänstehantering

- Leverans av nya tjänstehanterings- och produktutvecklingsmetoder som sätter ditt företag i första rummet. - Implementering av tjänstehantering som tillför värde till ditt företag och gör dig mer värdefull på marknaden.

Växande gemenskap

- Att vara en del av ett växande samhälle

Bli en eftertraktad pionjär

- Att vara en eftertraktad pionjär inom leverans av tjänstehantering för den digitala eran.

Vem bör anmäla sig till denna kurs?

Denna kurs passar för de som behöver förstå hur utvecklandet av ledningsmetoder och nya teknologier påverkar deras roll, som vill bli erkända för att besitta aktuell kunskap och färdigheter, samt önskar förbättra effektiviteten i sin serviceleverans.

Chefer

Servicechefer

IT-proffs

Starta kursen nu

Behöver du en företagslösning eller integration av LMS?

Hittade du inte kursen eller programmet som skulle passa för ditt företag? Behöver du LMS-integration? Skriv till oss! Vi löser det!

;